onsdag 23 december 2009

GoD JuL

Jobbade fram till 14.30 idag. Gick sen och handlade det sista inför julen..
Satte mig i gungstolen och jag somnade!! Vaknade av att mormor knackade på dörren, hon skulle lämna maten inför imorgon.
Fick skjuts av henne till Alexanders kompis Tindra som han följde hem efter dagis idag.

Nu har vi ätit parisare och sitter och väntar på att pappan ska komma hem.
Ikväll blir det julstök. Köttbullar ska rullas och skinkan ska griljeras.. Tänk att det är julafton imorgon..

Om jag inte hinner säga det imorgon så säger jag det nu, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
Undrar om det är detta tomten gör såhär dagen före dan?




2 kommentarer:

  1. GOD JUL TILL HELA FAMILJEN KRAMAR MÖTLEY ANNIKA

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror absolut att det är det han pysslar med tomten;) EN RIKTIGT GOD JUL TILL HELA FAMILJEN!!! KRAM å hoppas verkligen vi hinner ses!

    SvaraRadera