tisdag 22 december 2009

Luuuuuna!

Idag så hämtade bästa Anna och Sötaste Luna mig på jobbet, vi åkte för att hämta Alex på dagis. Sen så stannade dom ett tag så vi fick mysa lite. Hon blir bara sötare och sötare tösabiten.. Alex var dock mindre förtjust efter ett tag. Luna kräks väldigt mycket och nu kom ju sonen på att det luktar ju.. Ve och fasa! Men han kunde inte låta bli att vara och kika och ta på henne ändå :O)
Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilderna, avänder bara min 3,2 megapixel kamera i telefonen och är inte objektet helt still så blir det suddigt. Usch, jag skulle så gärna vilja ha en liten kamera..


Hon är så duktig tjejen. Fick bevis på att hon minsann kan vända sig själv idag. Och sitter själv gör hon oxå tills hon trillar *fniss*
Dom ska komma hit någon kväll nu efter jul och bara vara.. Mys mys!

Lägger in en bild på granen i ljus oxå. Ni ser ju att det är ganska så mkt paket där under och nu har det väl tillkommit säkert femton paket till.. Ja, Gossen lär bli glad..



Känner mig helt slut. Så mycket att tänka på och så mycket onödigt tjafs... *suck*
Men nu är det bara TVÅ dagar kvar till julafton!!
Till sist; Elisabeth, du kommer att få lösen när det blir dags, roligt att du gav dig tillkänna.

1 kommentar:

  1. Fin julgran och en massa julklappar, härligt! Hoppas du mår bra! God Jul!

    SvaraRadera