onsdag 6 januari 2010

Trettondagen!

Usch vad mätt jag är! Nu har man satt i sig en trerätters middag..

Förrätt: Vitlökschampinjoner (vitlöksbröd för oss som inte äter svamp)
Varmrätt: Oxfilé med rödvinsås, wokgrönsaker & potatisgratäng
Efterrätt: Kladdkaka med vispgrädde och kaffe

Jag är MÄTT! I köket har min man stått och slavat, jag och Alexander bidrog med Kladdkakan som blev god. Hågges mat var underbar som vanligt. Både Angelika och Frostey var imponerade såklart. Vi hann med ett parti Trekant också innan dom gick hem, Jag och Angelika jobbar ju imorgon så jag ska snart hoppa isäng.

Hågge och Alex är lediga imorgon så jag antar att det blir en hel del bus för deras skull. Vi är två korta på jobbet så jag lär bli sen hem både imorgon och på fredag :O(

Nä, nu ska jag hoppa i bingen, bilder från kvällen kommer senare.
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. vilken tur att ni fick någon som hjälpte er att äta upp maten!

    SvaraRadera
  2. Mmmm det lät smaskigt! Visst är det konstigt att det får plats så mycket mat fast man är så där stor! Kom ihåg att jag åt mängder utan problem;) Kram Hanna!

    SvaraRadera