fredag 25 december 2009

Julaftons morgon..

Vid frukostbordet Hågge med en julklapp till mig. Han påstår att det bara är en plojgrej.. När jag öppnar så sprutar tårarna. Inne i paketet ligger en SYSTEMKAMERA! Och inte vilken kamera som helst.. En NikonD3000
(http://imaging.nikon.com/products/imaging/lineup/digitalcamera/slr/d3000/img/pic_001.jpg)
med ett TAMARON AF 18-200mm-objektiv. Han är inte klok. Inte för en sekund.. Men han är ALLDELES underbar och han är min man! Jag är lyckligast i världen!

Fick inte mycket gjort på julaftonsförmiddagen, sprang omkring med kameran och vid 21 på julaftonskvällen så hade jag tagit över 200 bilder.

Så scrolla ner nu, många inlägg, mycket foton (klicka på bilderna för att se den större versionen).
Detta har varit den bästa julhelgen i mitt vuxna liv!

1 kommentar: