söndag 27 december 2009

Annandags Middag!

Igår så var dom bästa vännerna på middag hos oss. Hågge bjöd på lasagne , som var helt fantastiskt gooood, vitlökschampinjoner till förrätt och Glass och Kaffe till efterrrätt. (recept finns på hans blogg) Det blev en trevlig kväll som sammanfattas här.. Jag ÄLSKAR min nya kamera.. Vissa bilder kan vara tagna av Anna, hon hade min kamera emellanåt men jag har ingen koll på vem som tagit vad :O)
Klicka på bilden så blir den större..



Idag har jag och Alex varit ute i pulkbacken. Trots min stoora mage så hade vi jätte roligt, Alex börjar bli en hejare på att köra bob.
Ska nu ta itu med tvätten som jag börjat med.
Trevlig kväll!


1 kommentar:

  1. Du har då blivit en hejjare på foto.. och texten på dem, delar i svartvitt och andra delar i färg!! WOW!!
    Kramen stumpan
    Pia

    SvaraRadera