söndag 3 januari 2010

En liten pappagris!

Hågge satt just i soffan med våra husdjur när det knackade på dörren så han fick lov att gå och öppna. Luke höjer huvudet, spanar och sen ger han ifrån sig JÄTTE höga skrik, flera gånger i rad. Jag tar upp honom och lugnar ner honom och när Hågge kommer tillbaka så springer han fram och kan inte fort nog komma upp i famnen på honom.
Vi provar samma sak en stund senare och jajjemen, han skriker som en liten gris. När jag går höjer han inte ens på huvudet..
Dom är så söta våra små lurvbollar. Imorgon ska jag ringa till veterinären och höra vad dom tar för en kastrering. Vi vet inte om Leia fått bebisar, har hon inte det så kan det vara farligt för henne. Har dom inte fött bebisar innan dom är 10 månader så kan deras bäcken växa ihop och då är det svårt för bebisarna och komma ut. Så vi funderar på att kastrera Luke för att vara säkra på Leias framtid..

Alexander har varit hos Dennis idag. Det var en trött kille som stupade isäng nu vid halv åtta. Jag har vilat mest hela dagen men känner mig ändå trött.. *suck* Nu ska vi då försöka se en film som vi HYRT, det var länge sen. Men har man typ 500 filmer hemma så blir man inte less på dom man har..

Måste ju också passa på och gratulera Robban och Linda som fick sin son Tiger på nyårsdagsmorgonen.. Hågge pratade med den stolta pappan idag och allt hade gått finfint..
GRATTIS från oss!


1 kommentar:

  1. Vilka små sötisar... Tur att ni tar itu med Lukes möjligheter att komma till så att inte stackars Leia ska behöva lida...
    Kram
    Pia

    SvaraRadera