måndag 4 januari 2010

Förvärkar och Sparktur!!

Vaknade inatt av fruktansvärd smärta på höger sida av magen. Kallsvetten kom och jag kunde inte vara stilla, fick vanka av och an.. Det var inte värkar utan något annat, trodde ett tag att det var blindtarmen. Efter någon kvart så gav det med sig. Vaknade dock med Mensvärk som kom och gick av och till. Inte tillräckligt starka för att kallas värkar men det var nog förvärkar.. Jag Märkte i morse att bebis snott sig, alltså nu hickar det på vänster sida av magen och sparkar på höger, igår var det tvärt om. Kanske det som gjorde så ont?
Bad Hågge ha tel på sig hela tiden, han är i Nordmaling idag och jobbar. När jag kommit igång och fixat lite här hemma så gav det med sig och nu har jag och bus varit ute på en parktur till Ok för att lämna igen en film. Så mig går det ingen nöd på :O)

Enligt beräkningarna så är det nu 24 dagar kvar tills bebis kommer. Jag längtar. Alex längtar. Men mest längtar nog den blivande stolte fadern. Det känns såå spännande. MÅSTE packa Alexanders väska idag!


1 kommentar:

  1. Ja nu tycker jag att det ät dax snart för jag är så nyfiken på det lilla livet:) Å tänk va spännande för storebror!! Hoppas det inte blir så jobbigt de sista veckorna. Kram Hanna

    SvaraRadera